Verslagen

Jonathan

Vicky

@ 2006 07 07 Cape Town

4juli Eindelijk zo ver we vertrokken op wereldreis!
We zaten 11 uur in het vliegtuig .We mochten in de cockpit zitten. En we kregen een appartement.

5juli kregen we een auto en gingen naar de pinguïns kijken. En we mochten ze aaien!

6juli gingen we winkelen en we gingen naar een groot aquarium.

7juli gingen we naar het WWF en kregen we petjes. En we gingen op de Tafelberg klimmen.

8juli zijn we naar het internetcafé gegaan. En spelletjes gespeeld. En dan gingen we naar Kaap de goede hoop. En we hebben daar op een berg geklommen. En we hebben bavianen gezien. En walvissen, eekhoorns en struisvogels.

Toen we thuis kwamen toen schoot papa in paniek waar is mijn fototoestel
We zaten overal te zoeken maar nergens was het fototoestel te vinden. En ineens zei Papa: mijn fototoestel hij was aan het laden zei Papa.

@ 2006 07 12 Naar Namibië

9juli Reden we hele dag en kwamen we aan Kromrivier. En we sliepen voor de eerste keer in de tent en toen gingen we naar een restaurant. En daarna keken we daar naar de voetbal. Het was de finale van het wereldkampioenschap. Het was Frankrijk tegen Italië. Ik stemde voor Frankrijk en wie denk je dat er gewonnen was? Italië!!

10juli deden we 4x4 tocht. En we reden door een plas en papa was helemaal nat want hij was vergeten zijn raam toe te doen. ’s Avonds kwamen we bij een mevrouw waar je in de tuin kon overnachten. En we bleven eten. En toen stopten we even onderweg en er waren twee Belgen.
’s Avonds laat kwamen we in Namibië.

12juli vertrokken we naar Fish River Canyon.Er was een zwembad warmer dan een bad. En dat water kwam van heet waterbron.

13juli vertrokken we heel vroeg.

17juli zaten we in een lodge in Hanties Baai.

Ik, jonathan en papa gingen vroeg naar de winkel dingen kopen. Toen reden we naar Otjivarongo. Onderweg zagen we arme mensen. We gaven ballonen en stiften aan de kinderen. En ik en jonathan kregen een steen. Het was daar prachtig. Toen reden we voort en stopten bij Jozef. Jozef is een arme Darama,hij liet allemaal dinges zoals zijn huis en grot tekeningen . Daarna reden heel lang door en toen kwamen we aan een camping. We gingen eten en we zetten de tent open gingen slapen.